Get me outta here!

maanantai 27. kesäkuuta 2016

Moi dudes!


 Uusi päivä, uusi aamu. Kahvinkeitintä ei oltu ladattu valmiiksi, niin jouduin juomaan colaa aamupalaksi. Ei alkanut aamu siis hyvin!

Kattelin siinä ympärilleni, kun jostain tunki nokkaan pahaa hajua. Emmää niin tiedä, mistä se tuli. En se mää ainakaan ollut, kun suihkussakin kävin ihan hiljattain.


 Mut joku kyllä oikeasti haisi. Sanon suoraan, kotona haisi sinä aamuna melko paskalta.
 Päästin naapurin katin ulos. Ehkä se oli se, mikä haisi. Mut ei se oikein auttanu.

Siinä mä kattosin pöydällä olevia kortsupaketei ja aattelin, et jokin on vinossa. Siitä mää sen tajusin. Mun mummo on semmonen häveliäs ihminen, ei se jättäisi ehkäisyvälineitä lojuun tolleen miten sattuu. Oikeen ku rupesin funtsimaan, ei sitä oo näkynyt pariiin päivään ainakaan. Hokasin lopulta penkoa muistia, siis kännykän muistia ja siällä se olikin. Mummon Espanjan loma. Ois vielä 12 päivää reissussa.

Aika törkeetä tommonen reissaaminen. Kattelin siinä surkeena jääkaappiaki. Kaikki näytti olevan syöty tai homees. Enkä mää oikeen tykkää syärä ulkona.
 Ei siinä auttanu, ku mennä haukkaan raitista ilmaa. Kivaa kyllä, näin pari meirän kylän flikkaa. Niistä oli kiva jutella mun kaa. Mut joteki niille tuli kiire, ku rupesin esitteleen niille mun autoa. Vaatii se viäl vähän tötä, mut sain tosi halvalla naapurin Penalta, ku ei menny  katsastuksesta iha läpi. Kyl mä sen vielä reeraan.
 Noo, kysäsin Marjaa kylään ja se tiätty suostu. Ovella se katto mua pitkään ja kysäsi et jos oltais kuitenkin ulkona. Siinä me sit kuherreltiin ja pussailtiin ja kourittiin toisiamme. Rupes ihan mahottomast panettaan ja tais olla Marjalla samat miälessä.
 Ylpeenä isäntänä vein Marjani salaseen kutemapuskaani. On nii kätevää olla pihalla semmonen, ko aina ei kaikkia naisvieraita voi vierä syystä tai toisesta sisälle.


 Ai että, et oli kivaa! Marja vähän jänskäs, et jos joku näkee tai kuulee ja koetti olla nii hiljaa nii hiljaa. Mut kyl se silti tiäsi mitä tehä ja mä nyt tietty oon aika peto. Et sanoisin semmonen 4/5 noin ekaks kerraksi yhessä.
 Mää menin si yksin nukkuun omaan petiin, ku olin pussannu Marjaa hyvästiksi. Siinä unta koettaessani mää tuumisin et ois pareve jouruttaa häitä, et sais sitä aamukaffetta ja ruokaaki taas.

 Tais tulla tällä kertaa lyhempi juttu, mut tasoa senki erestä. Ans kattoo, jos ens kerralla praattaisi jo häistä!

xoxoxo Arska

0 kommenttia:

Lähetä kommentti